Компанія "Комфорт-Сервіс" ввела систему отримання відгуків від клієнтів
Прислано Inspector на December 07 2006 13:27:52
Компанія "Комфорт-Сервіс" ввела систему отримання відгуків від клієнтів
Расширенные новости
Комфорт сервисКомпанія "Комфорт-Сервіс" ввела систему отримання відгуків від клієнтів як один із пунктів вдосконалення політики лояльності щодо клієнтів.

Нововведення спрямоване на вивчення ставлення клінтів до фірми, визначення рівня їхньої задоволеності, виявленням основних проблемних моментів і недоліків, вироблення плану із підвищення ефективності роботи з ними тощо.

У системі отримання відгуків від клієнтів для „Комфорт-Сервіс” задіяні насамперед два ключові відділи – комерційний та маркетингу. Основними документами у даній програмі є заповнена анкета клієнта, відгук, коротке резюме виконаного об’єкта та копія візитівки замовника, що безпосередньо належить виконати менеджеру, який веде той чи інший об’єкт.

Після цього комерційний директор монтажного підприємства „Комфорт-Сервіс” візує анкету клієнта та резюме об‘єкта і разом із іншими вище переліченими документами подає їх у відділ маркетингу. Створюється відповідна база даних, що дозволяє оперативно віднайти у разі потреби потрібні дані.

Адже чіткий аналіз інформації сприяє кращому „цільовому” маркетингу, вдосконаленому сервісу та підвищенню лояльності клієнтів.

По материалам www.comfort-service.com